بهترین سن برای یادگیری زبان چه سنی است؟
نوشته شده توسط : رضا جعفری

بهترین زمان برای یادگیری زبان چه زمانی است؟ وقتی جوان هستید و سرگرم هستید؟ کاملا! فرزند شما سال تحصیلی را صرف مطالعه زبان انگلیسی کرده است، اما اکنون زمان آن است که همه آن را به تمرین بپردازید. یک زبان بسیار فراتر از کلاس درس دبیرستان است. با خرید عمده کتاب زبان از سایت انتشارات دهکده زبان گامی موثر برای یادگیری خد بردارید.

 زبان بخشی از فرهنگ است و زمان آن فرا رسیده است که به فرزندتان اجازه دهید به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب یاد بگیرد.

به نقل از دهکده زبان بنابراین، چرا تابستان زمان مناسبی برای یادگیری زبان است؟ برای نوجوانانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که تابستان ها را تعطیل کنند، اغلب ممکن است دور نگه داشتن کسالت دشوار باشد. بهترین زمان برای پر کردن آن ساعات با مهارت های در حال توسعه است. غوطه ور شدن در هر زبانی همیشه روند یادگیری را تشدید می کند. مطالعات MIT نشان داده است که برای به دست آوردن دانش بومی از گرامر و مهارت در یک زبان بهترین زمان برای شروع یادگیری حدود 10 سالگی است. این را با روزهای رایگان تابستان، معاشرت و پیدا کردن دوستان جدید ترکیب کنید، واقعاً زمان بهتری برای شروع وجود ندارد.

Maltalingua یک برنامه دوره نوجوانی ارائه می دهد که یادگیری زبان را با فعالیت ها ترکیب می کند. کودکان بالای 8 سال و نوجوانان صبح خود را در کلاس های درس با درگیر شدن در تمام مجموعه مهارت های مرتبط با یادگیری زبان می گذرانند. دروس دانش آموز محور است و هدف اصلی آن این است که همه تا حد امکان صحبت کنند. خواه گرامر یا واژگان باشد، دانش آموزان به طور مداوم با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. پس از 3 ساعت شدید اما لذت بخش، زمان آن رسیده است که این مهارت های جدید را در دنیای واقعی تمرین کنید، در حالی که در جزایر زیبا و غرق آفتاب مالتا و گوزو کاوش و سرگرم شوید.

وقتی صحبت از یادگیری یک زبان خارجی می شود، ما تمایل داریم فکر کنیم که بچه ها ماهرترین هستند. اما ممکن است اینطور نباشد - و شروع کردن به عنوان یک بزرگسال مزایای بیشتری دارد.
من
یک صبح شلوغ پاییزی در مهد کودک اسپانیایی، یک مهدکودک دو زبانه در شمال لندن است. والدین به کودکان نوپا کمک می کنند تا کلاه و کاپشن دوچرخه سواری نداشته باشند. معلمان با در آغوش گرفتن و صدای جیر جیر "Buenos dias!" از کودکان استقبال می کنند. در زمین بازی، دختربچه‌ای می‌خواهد موهایش را به صورت «کولتا» (به اسپانیایی به معنای «دم خوکچه») جمع کنند، سپس توپی را می‌غلتد و فریاد می‌زند «بگیر!» به انگلیسی.

کارمن رامپرساد، مدیر مدرسه، می‌گوید: «در این سن، بچه‌ها زبانی را یاد نمی‌گیرند، بلکه آن را یاد می‌گیرند. به نظر می رسد که خلاصه ای از بی زحمتی رشک برانگیز چند زبانه های کوچک اطراف او است. برای بسیاری از کودکان، اسپانیایی زبان سوم یا حتی چهارم است. زبان های مادری عبارتند از کرواتی، عبری، کره ای و هلندی.

این را با مبارزات بزرگسالان متوسط ​​در کلاس زبان مقایسه کنید و به راحتی می توان نتیجه گرفت که بهتر است از جوانی شروع کنید.

اما علم دیدگاه بسیار پیچیده‌تری از چگونگی تکامل رابطه ما با زبان‌ها در طول عمر ارائه می‌دهد - و چیزهای زیادی برای تشویق افراد تازه‌کار وجود دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:
• چرا خواب باید اولویت هر دانش آموزی باشد
• باروری شگفت انگیز ذهن بزرگتر
• آیا می توانید زبان مادری خود را از دست بدهید؟

به طور کلی، مراحل مختلف زندگی به ما مزایای متفاوتی در یادگیری زبان می دهد. به عنوان نوزاد، ما گوش بهتری برای صداهای مختلف داریم. به عنوان کودکان نوپا، می‌توانیم لهجه‌های بومی را با سرعتی خیره‌کننده انتخاب کنیم. به عنوان بزرگسال، ما دامنه توجه طولانی‌تری داریم و مهارت‌های حیاتی مانند سوادآموزی داریم که به ما امکان می‌دهد دایره لغات خود را حتی در زبان خودمان گسترش دهیم .

و تعداد زیادی از عوامل فراتر از پیری - مانند شرایط اجتماعی، روش‌های تدریس، و حتی عشق و دوستی - می‌توانند بر تعداد زبان‌ها و میزان خوب صحبت کردن ما تأثیر بگذارند.

 





:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: